onsdag 9 november 2011

Mitt favorit-träd

Vissa saker tycker jag är mer värt att fotografera än andra. Ett av de objekt jag gärna återkommer till är ett ensamt räd bara två kilometer från min bostad.
Uppriktigt sagt vet jag inte hur många bilder som använts just där, men de är många.
Trädet står uppe på en kulle alldeles intill yttre ringvägen vid Kvarnby i Malmös absoluta utkant. Ta Amiralsgatan rakt ut till du når yttre ringvägen och kika upp på en kulle på vänster sida, och där står det ...







Här är det bearbetat ganska ordentligt för att få en mystisk känsla över bilden. Kanske jag lyckats ...


/ Lars 





Skicka en kommentar

Att förändra landskapsbilden en aning!

Vad ser du egentligen i dessa bilder? Bara en massa olikfärgade vågräta streck? Jag ska berätta en hemlis, de är gjorda av naturbilder från ...