tisdag 1 november 2011

Nygammalt ...

Vid genomgång av gamla bilder på en sido-hårddisk så finner jag alltid någon bild som jag kanske aldrig gjort något vid, eller så vill jag helt enkelt försöka bearbeta den igen på ett kanske lite annorlunda sätt.
Här nedanför kommer en liten laddning med bilder från 2006 som fått träda fram åter igen. På den tiden använde jag en Olympus. om det var 8080 eller E-500 eller möjligen C70 minns jag inte. Någon av dem var det i alla fall.


I vilket fall som helst så tycker jag det kan vara kul att plocka fram gammalt för att se om ens bildsyn blivit bättre, stagnerat eller till och med retarderat en aning...















Ja, vilken bedömning gör du om bildernas uppbyggnad mm?

/ Lars



Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...