fredag 9 december 2011

På en bakgård

Idag besökte jag min mamma i Eslöv. Alla vi tre pågar bor utanför Eslöv numera. Jag i Malmö och bröderna lite längre norrut (från mig räknat), så jag besöker henne så fort jag kan. Hade först planerat att gå Malmgatan upp och ta ett antal bilder, men det var litta taskit väder, dock inget regn men molningt.
Kom förbi en gård som drog till sig min uppmärksamhet en aning. Det såg ruffigt ut och fram med kameran.
Några av bilderna ser du nedan.




Är du sugen att ta egna bilder så är adressen Palmgatan mittemot Domus, förlåt Coop Extra som det numera heter ...

/ Lars



Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...