söndag 15 juli 2012

Karneval och fest i L-a!

Igår och tre dagar tillbaka så var det festival med karnevalståg i går eftermiddags. Hade ingen aning om det förren jag fick ett sms av en vän om det hela. Trodde helt enkelt att den redan varit veckan innan. 
Planerna var annars att bege mig till Ljungbyhed och gårdagens Fly´n´ride, men den kommer tillbaks om en månad, och även om två.

Här skildrar jag gårdagen på mitt sätt sett ...



















Oj, det blev många bilder, men det är svårt att sortera ut lagom mängd ur nästan 700 tagna bilder på festivalen.
Vad L-a står för, Landskrona naturligtvis ;-)

/ Lars


2 kommentarer:

Matts sa...

Detta året missade jag Karnevalen i L-A...men i o m a Camilla är Landskronatös så har vi besökt många karnevaler tidigare...men som med allting, det var bättre förr...
Här har du illustrerat karnevalen på ett rättvist sätt tycker jag.
Men...vem går och köper Kassa älgkebaber.?...ska jag betala pengar för det så ska den i alla fall vara fräsch ;-)
Även vi hade tänkt besöka Fly´n´Ride den 11 aug...men vi får se hur livet står då...

Allt Gott.!.!.!

Susanne sa...

Fina porträttbilder i vimlet. :)

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...