tisdag 18 juni 2013

Småaktigt!

Har under den senaste tiden försökt fånga det lilla i det stora, alltså små ting eller ska man säga småttingar på bild.
Använder Canon´s 100 mm macro med stabilisering i. Nästan nödvändigt för en bra bild (menar då bra i form av skarp och liknande). Innehållet kan ju som alltid diskuteras om det är bra eller dåligt. Tycker dock jag har ett ganska så gott öga för formerna och hur detaljerna ligger i bilden, så att det skapar en bra balans för betraktaren. Ibland gör jag lite sidosteg i alla regler som finns inom fotokonsten, men så ska det ju vara ...







Vissa är jag närgången i, andra på lite längre avstånd.

/ Lars


Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...