måndag 3 juni 2013

Under konstruktion!

I söndags passerade jag ett bygge i Malmö, som när det är klart ska inrymma både hotell, konferens-utrymme som nya konserthuset. Så, under konstruktion är det. 
Dessa två ord fanns ofta förr på olika websidor som höll på att formas, under konstruktion. Tack och lov syns inte detta längre. Tänk alla dessa rörliga gif-animationer som blinkade för att verkligen tala om att sidan är minsann inte färdig, så återkom gärna med tiden ...

Paus utanför Sjömansgården i Malmö

Hotell-rummen formas.
Ok, min sida är under ständig konstruktion, eller ska vi säga förvandling eftersom nya saker (bilder) ständigt tillkommer. Så kika gärna förbi då du inte har något annat för dig, vet jag ...

/ Lars


Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...