söndag 26 april 2015

Fototriss - Struktur

Detta är ett ämne de flesta som fotograferar någon gång siktat sin kamera mot. Allt som man ser har ju lite struktur i sig.
Igår, läs lördag, gick jag enbart in för att hitta struktur i min allra närmsta omgivning. Två typer av objekt fann jag, några trädstamma och en gammal betongbunker för ammunition .

Väljer träden denna gång.




Jag väljer att presentera dem i kvadratiskt format.
Eftersom just fototriss är en blogg där vi alla som gillar att lägga in tre bilder i ett tema, så ber jag dig gå till FOTOTRISS websida för fler likasinnade bildtrisser.

/ Lars

6 kommentarer:

Gunvor sa...

Vackra strukturbilder på fina trädstammar! Gillar ettan allra mest. Såå härlig!

Vi i Kasperian sa...

Fascinerande, med trädstammar. Jag har suttit ganska länge och studerat ansiktet i den första. :) Det förändrar sig ibland. :)
Berit E

Beppan sa...

Spännande strukturer i din triss!
Snyggt fångat. Gillar närheten och formatet.

Emelie sa...

Snyggt! Tänk att trä kan ha så många olika strukturer, ingen är den andra lik :)

anemonen sa...

Finfin struktur var det här.

Åke sa...

Mycket vackert! Trä är så levande... Bra triss :)

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...