torsdag 31 december 2015

Att se tillbaka - del 2

Del två presenteras idag. Massor av bilder har aldrig redigerats av mig, men nu har det blivit dags igen. Små detaljer har gjort att de upptäckts igen av mig. Försöker skriva en liten not på varje bild så att ni (även jag) ska känna igen sig.

Alla platser är bra utom de dåliga! Terrasstrappan i Helsingborg

Utmed Gröningen i norra Helsingborg vilar min kompis på sitt eget sätt! (Jag bad honom om det)

Soluppgång över Husie mosse i Malmö

Bakom vallen som fångar upp kulorna på Limhamns f.d. skjutbana

Kanalen i Malmö

Att respektera varandra.

Inte lätt med vård av fönsterytor.

I Västra hamnen i Malmö

Jämförelsen är påtaglig

Tre ungdomar visar upp sig i Västra hamnen.
En riktig blandning av bilder. Del 3 kommer inom några dagar.

/ Lars

Inga kommentarer:

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...