söndag 20 december 2015

Fototriss - JUL!

Ögonen tindrar på de små liven, och de som våndas mest är de vuxna. Mitt bidrag idag är hämtat från den stressiga tillvaro många upplever i dessa dagar. Själv är jag definitivt ingen anhängare av all hysteri kring julen. Det verkliga budskapet kommer i skymundan.

Triangelens köpcentrum i Malmö

Vid Triangelen i Malmö

Södra Förstadsgatan mellan Triangelen och Gustav Adolfs torg i Malmö
Jag har förstärkt det stressiga intrycket genom att zooma samtidigt som jag exponerade.
Se mer om julen på övriga trisser här!!!

GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!

/ Lars
Skicka en kommentar

Att förändra landskapsbilden en aning!

Vad ser du egentligen i dessa bilder? Bara en massa olikfärgade vågräta streck? Jag ska berätta en hemlis, de är gjorda av naturbilder från ...