lördag 4 februari 2017

Året som gick!

En liten årskrönika som jag skapat. Inte allt fick plats, men lite av det viktigaste.

Januari!

Januari var en snöig månad.



Februari!



Saga Noréns Porsche ställdes ut på Tekniska museet i Malmö

Mars!


Tillsammans med Sandra och Jan-Åke i Köpenhamn och en mässa om resor till USA

April!


Första resan i Hallandsås-tunneln till Båstad!

Maj!


En ängel utanför S:t Andreas-kyrkan på Fridhemstorget i Malmö

Juni!


En skön kväll vid brofästet på Lernacken i Limhamn

Juli!


En Vikingatjej från Polen vid slaget vid Trelleborgen i just Trelleborg.

Augusti!


En möjlighet att besöka Helsingborgs rådhus invändigt!

September!


Solrosfält nära Emporia vid Hyllie i Malmö.

Oktober!


På grafittijakt i Malmö!

November!


En lite gråmulen dag vid Ribersborg i Malmö.

December!


Så avslutades år 2016 vid Toftängen i Malmö!
Detta var bara en liten blandning av något som hänt under året. Inget märkvärdigt i det stora hela, med vissa undantag!

/ Lars


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är minsann inte lätt att välja ut bara ett fåtal bilder från ett gånget år...man samlar ju på sig en del :-)

larsfotografier sa...

Nä du, verkligen inte. Tycker ändå att jag fann något som påverkat mig under året som gick.

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...