lördag 17 februari 2018

Höganäs - på mitt sätt!

Fick en idé som man ibland får. Igår tänkte jag att det var längesdan Höganäs hade sånt fint besök som mig (hahaha). Jag åker dit.
Skämt åsido, jag tänkte faktiskt besöka en loppis som helt enkelt heter Loppan, som drivs av Svenska kyrkan i just Höganäs. En f.d. granne från Helsingborgstiden bor i staden numera, och det bör vara mer än 20 år sedan vi sågs senast. Gick dit när jag anlände hållplatsen vid Stadshuset, och där var han Tommy! Han var sig lik med samma härliga humor som jag minns honom.
Utan Facebook-kontakt hade vi säkert inte känt igen varandra idag.
Ett kul möte!








Bilderna idag tagna runt Kvickbadet intill småbåtshamnen, samt på vägen upp emot busshållplatsen. Sett på mitt sätt så att säga!

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...