lördag 22 november 2014

60-årsdagen!

Om jag inte vill fira födelsedag, vad gör man då?
Självklart gör man det som ligger en närmast hjärtat, att ta sig ut i naturen med kameran. Precis så gjorde jag i onsdags vilket var riktigt skönt.

Satte mig i bilen (lånad bil av bror och svägerska) och for ut mot Torups slott. Körde bakvägen dit, vilket innebär den om Skabersjö och längs med motorvägen till Ystad.

Väl där var jag i princip ensam ute i bland grönsakerna, precis som jag ville . . . 






Ok, var där några timmar bara, och resten av dagen håller jag mig för mig själv. ;-)

/ Lars

Ps. Tack ni som ringde mig denna dag, eller kontaktade mig på annat sätt.

1 kommentar:

Extraallt sa...

Fantastiska bilder, Lars! Naturen 'belönar dig' med vackra vyer, men så är du också en mästare på att hitta de!
God fortsättning önskar Katarina

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...