fredag 8 januari 2016

Att se tillbaka - del 4

Del 4! Ännu några nostalgi-bilder. Håll till godo! Om jag minns var de är tagna så finns det angivet under var bild.

Museespårvagnen rullar ut från startplatsen nära fiskehodderna vid Tekniska museet i Malmö

När solen började värma en tidig vårdag. Västra hamnen i Malmö

Att suga i sig värmen.

Martina lite ledsen.

Malmö konsthall år 2005. Temat var ljus.

Malmöfestivalen ett år. Här Södergatan med Flensburgska huset till vänster

Forex möte i Helsingborg.

Ja, vad ska man säga ;-)

En gång kom tåget från Hohög just här, på väg mot Genarp.

En vinterdag på Toftängen, området jag bor på.
Ja, här en salig blandning.

/ Lars


2 kommentarer:

Åke sa...

En saligt rolig blandning. Jag gillar skarpt din sista bild, underifrån/lågt med snön, fin vinterdag :)

larsfotografier sa...

Tack Åke! Den sista bilden är från gården där jag bor.

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...