söndag 17 juli 2016

Från Triangeln till Pildammsparken!

I svart, grått och vitt skildrar jag idag denna korta vandring tillsammans med min fotovapendragare Lars-Anders, mer känd som Lalle. Efter en smärre inställningsgrej på min Sony A7 ser jag faktiskt vad jag fotograferar igen. Dagens bilder tagna med den och normalzoomen som spänner mellan 28 till 70 mm brännvidd. Kändes som om jag idag fick till några rätt hyfsade bilder.













De tre översta bilderna är borta vid gamla idrottsladan nära Triangeln. På bild fem syns vapendragaren Lalle. När vi gjort Pildammarna for vi vidare mot Västra hamnen.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...