lördag 17 september 2016

En fängslande upplevelse!

Besök i ett fängelse ingår inte i den dagliga rutinen precis. Så blev det för några veckor sedan vid ett besök i Landskrona. 
Det var fotofestival i stan och jag hade först inte tänkt åka dit eftersom vädret var ganska ogästvänligt. Lite ovanligt för att komma från mig, då jag anser mig vara ganska flexibel och inte bry mig så mycket om ifall det regna, snöar eller är solsken. 
På flera ställen i stan hade fotofestivalen hyrt in sig för ändamålet, och då bland annat i gamla fängelsehålan på Citadellet mitt i stan. 











Kan berätta att vädret blev solsken efter hand.

/ Lars

Inga kommentarer:

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...