måndag 24 februari 2020

Strandfynd

När vi människor är ute och går, vad funderar och tänker vi på? Otroligt mycket misstänker jag. Men var är våra ögon fästa vid? Vad som finns i horisonten? Uppe i luften? Eller kanske som jag gjort här, kika ner i backen. Mycket går vi förbi, saker som kanske är oerhört vackert att se på. Bara några stenar och fjädrar kan förgylla många timmar i ens liv. Att bara se dessa som små underverk som placerats på det sätt för just mig, och då.





Så nästa gång, titta ner i marken, inte bara för att undvika att ramla, utan att se alla underverk.

/ Lars

1 kommentar:

Unknown sa...

Okay then...

This might sound pretty creepy, and maybe even kind of "out there"....

BUT what if you could just hit "PLAY" to listen to a short, "musical tone"...

And suddenly bring MORE MONEY to your LIFE???

What I'm talking about is thousands... even MILLIONS of DOLLARS!!!

Think it's too EASY??? Think it's IMPOSSIBLE??

Well, I'll be the one to tell you the news...

Many times the largest miracles in life are the easiest to GET!!!

In fact, I will PROVE it to you by allowing you to PLAY a real-life "miracle abundance tone" I developed...

YOU just click "PLAY" and watch how money starts piling up around you. starting pretty much right away.

CLICK here to PLAY the mysterious "Miracle Abundance Sound Frequency" - it's my gift to you!!!

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...