tisdag 11 februari 2020

Södra Sandby, eller rättare sagt Fågelsångsdalen

Många platser har jag besökt, dock icke alla i Skåne. En som jag tänkt på vid flertalet gånger är Fågelsångsdalen i Södra Sandby. Ett flertal gånger har jag passerat men aldrig tagit mig dit. Det svåra denna gång var att det regnat ganska mycket och gjort stigar mm ganska svårforcerade. Lerigt kan man säga utan överdrift.
















Det är en plats jag rekommenderar dig att söka upp, men vänta tills löven kommit på träden, och med dom även fåglarna. Visst hördes både talgoxe och någon slagts hackspett redan nu.

/ Lars

1 kommentar:

Unknown sa...

Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

Plus, making money with it is as simple as 1, 2, 3!

This is how it works...

STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will promote
STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all for you!

Do you want to start making money??

Click here to make money with the system

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...