onsdag 13 oktober 2021

Gammal skåpmat!

 Fick ett ryck, vilken gång i ordningen vet jag inte, och kikade på gamla bilder i datorn. Nu föll det sig naturligt då jag laddade upp ALLA mina fotografier på en ny extern hårddisk. Av de åtta terrabyte jag har till förfogande, finns det bara runt en kvar att fylla upp framöver.

Nåväl, lite hämtat från denna botanisering. Och en salig blandning av bilder med natur och intilliggande område.























Min favorit i denna blandning är två. Ensamma trädet i snölandskapet och den lilla sjön vid Söderåsens nationalpark, den som har en skir grönska nästan i pastelliknande färger.

/ Lars


Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...