torsdag 13 december 2012

Musikhjälpen mm.

Under denna vecka är det Musikhjälpen i Malmö, närmare bestämt på Stortorget intill "Kungen på hästen".
Stack ner efter jobbet idag för att inte bara plåta det, utan för att lufta kamera och det nya objektivet. Självfallet för att lufta mig själv också efter en dag med mycket att göra, kanske mer än på mycket länge.
Några bitar levererar jag i form av bilder från vägen från Södervärn via triangelen, S. Förstadsgatan, Gustav Adolfs torg och vidare mot Stortorget för att avsluta vid centralen..
Tror mig plåtat Emma Sjöberg och Timbaktu på torget i buren ...












Ja som du ser, lite av varje. Gick genom stan på drygt en timmes tid, sen började fingrarna frysa liksom resten av kroppen ...

/ Lars


Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...