fredag 31 maj 2013

Exprimentera för kreativiteten.

Visst händer det mig, precis som så många andra att inspirationen och därmed kreativiteten tryter. Då gäller det att ta sig i kragen och börja göra andar saker med sitt redigeringsprogram för att öppna upp nya vägar och infallsvinklar. Inte alltid det blir spännande av det, men ändå ...








Alla bilderna är tagna i helgen som gick. Lalle och jag tog oss upp till Ivösjöns stränder för enbart fotograferandets skull.
Har försökt redigera på lite olika sätt och därmed få olika karaktär på bilderna, som i bästa fall ökar intresset för bilden.
I sista bilden såg jag inte först att två blomsterkvistar sticker upp ovanför Lalles huvud som ser ut som två .....

/ Lars

2 kommentarer:

Yuna Soon (YunaPicsDelight) sa...

this is wonderful Lars!
Yuna

larsfotografier sa...

Thankyou very much Yona! I´m glad you like the pics
Wish you a nice weekend!

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...