söndag 3 augusti 2014

Vattenkonst!

I helgen har det varit hamnfest i Limhamn. Åkte ut dit på lördagen, men inte mycket syntes till. En form av vattenskidåkning med lite hopp fanns längst in i den norra hamnbassängen med det lite längre ut förekom lite märkliga saker typ att stå på vatten. Förstå mig rätt, men en herre stod på en vattenpelare gjord av kraftigt koncentrerat vatten i en stråle under honom. Vattnet kom minsann från skorna . . .



Mycket mer än så upptäckte jag inte utan vandrade vidare mot Ribban och hästtävlingarna där.
Men mer om det i nästa inlägg.

/ Lars

2 kommentarer:

Tammy sa...

Hej Lars,

Minsann alltid lika trevligt att besöka din blogg. Här finns allt möjligt och jag njuter för fullt av allt du visar!


Japp, I Limhamn kan man gå på vattnet, jag har testat :))) Trilla förvisso I, men ändå ;)

Mvh Tammy

larsfotografier sa...

Tack Tammy!
Här finns en salig blandning utan struktur, men det kanske är just jag det ;-)

Trevlig fortsättning på Augusti månad.

/ Lars

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...