onsdag 27 maj 2015

Ett framtida fotomål!

I söndags (Pingstdagen) for Lalle och jag iväg för att checka en fabrik som är nerlagd. Väl framme så stod grinden öppen och några bilar precis innanför. Vis av erfarenheten så var vi lite försiktiga i vår framfart. Denna dag blev det enbart utvändiga bilder på huset. 
Längst in på området såg vi en skåpbil med öppen dörr. Jag är alltid lite feg i sådana situationer, men Lalle gick fram och pratade med honom.
Till vår förtjusning ringde mannen upp ägaren till stället, och han var inte avig utan kommer troligen att släppa in oss i bygget en gång.
Idag får du bara några utvändiga bilder, men den som väntar på nå´t gott . . .






  
Var fabriken ligger? Säger jag inte.

/ Lars

1 kommentar:

Mobile App Developers sa...

Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...