fredag 23 oktober 2020

Alla årstider är vackra! Hösten bäst!

 Det kanske retar upp en och annan, alltså uttrycket i min rubrik. Men du måste hålla med om att färgerna är som vackrast just på hösten.











Jag tänkte tanken redan igår, att ta mig ut och fotografera som idag. Kollade prognosen och såg att det skulle bli mulet hela dagen fram till sena eftermiddagen, då det även skulle komma regn. Men som jag alltid säger, en prognos är en prognos. Strax efter middagen sprack det upp i söder, så jag tog min Kildemoes och gav mig ut till just de träden som var tänkta.

Resultatet ser du här ovan.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...