tisdag 16 mars 2021

Invigningen av Toftängens grillplats.

 Tänk vad tiden rullar på. Om cirka två månader är det fjorton år sedan grillplatsen invigdes med clown och soligt väder. Bilden är daterad till 23 maj 2008 vilket säkert är riktigt. Staketet man ser i bakgrunden var en kollonilott som numera är omgjord till gräsmatta. Några av de man ser på dessa bilder, bor inte längre kvar här.












År 2008 hade jag en Olympus E-3 systemkamera. Den var väldigt bra, speciellt när jag fann ett Panasonic zoom-objektiv på pantbanken. 

Jag trodde dessa bilder försvunnit från mitt arkiv, men igår hade jag tur att finna dom efter flera års letande (inte varje dag om du nu tror det.)

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...