söndag 31 januari 2016

Paraplyorganisation

I ordets rätta betydelse, att organisera paraplyer på bästa sätt. Nu var detta enbart ett litet experiment då jag väntade på att min granne skulle bli klar med sitt ärende i Helsingborg. Jag har börjat fundera på att skaffa fler paraplyer i olika färger och göra kombinationer som i bästa fall harmonierar med varandra, men varför inte bryta mönstret också.
Nåväl, här kommer några av bilderna.








I detta inslag är paraplyerna enbart placerade på mark eller i träd, men i framtiden ska jag försöka få någon frivillig att hålla i dem, vilket kan vara en kul grej det också.

/ Lars
Skicka en kommentar

2003-05-13 inför Eurovisionsschlagerfinalen i Malmö

Stan myllrade av reklam för detta jippo som jag aldrig beskådar på televisionsmaskinen. Däremot gick det inte att undvika på stan som du kom...