tisdag 17 april 2012

Lite motsträvigt lägger jag in dagens bild med dimma. När ögonlocken öppnade sig för en stund sedan sken solen så skarp som bara den kan göra. Men jag hade redan igår tänkt bryta av bilderna som är tagna den senaste tiden med lite annat.


Själv så gillar jag de lite ruffiga svartvita bilder som man ju kan få på ett mycket enklare sätt idag än på "analoga" tiden. Hm, låter nästan som om man talar om innan Kristi födelse och efter. Men detta är ju bara en tidsrymd på som mest 10 till 12 år som digitalkameran varit var mans egendom.
Så är det, och i morgon är planen att visa några bilder från en stadsdel i Helsingborg ...

/ Lars


Inga kommentarer:

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...