tisdag 19 juni 2012

JIPPI!!!

Vallmon är hittad!!!



Matts hittade den till slut ...

/ Lars

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha det var sann glädje. Tycker mig känna igen platsen. Där är verkligen fint i de krokarna. Vackra sommarbilder. Fin fint.

larsfotografier sa...

Ja du, detta är lycka. Såg lite senare ett gäng med dovhjortar varav en var svart. Häftigt var det. Kommer i senare blogginlägg.
För övrigt, tack!!!

Hans-Ove sa...

Jag var också ute på vallmojakt för några dagar sedan. Jag hittade också till slut. Jag tror dock att jag var lite för tidigt ute. De senaste två dagarna har jag sett vallmo både här och där.

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...