onsdag 18 november 2020

Abandoned part III

 Jag fortsätter på min övergivna bana. Denna gång från mitt andra besök på Kyrkö mosse strax väster om Ryd i södra Småland. Här är sedan länge en bilskrot övergiven och fått lov att ligga kvar i skogen, för den gör troligen minst skada så. Och självklart till glädje för oss fotograferingstokiga personer, där övergivet är en dragningskraft i sig. Jag kommer att återkomma med bilder från mitt första besök, nio år tidigare, men det väntar vi med.

Håll till godo!
















På de nio år mellan mina besök hade det hänt en del på området. Mer växtlighet och bilarna var mer förstörda av rost, och kanske en och annan klåfingrid person. Men väl värt ett besök, kanske en gång till framöver.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...