tisdag 16 juli 2013

Mer i den lilla världen.

Åkte innan idag till Eslöv för att träffa min mamma. Hade innan jag åkte iväg planer på att lämna kameran hemma för att vila sig. 
I alla fall omprövade jag den tanken och slängde med 60D:en och 100:an för man vet ju aldrig. Lite blev det taget i trädgården där på Väster, men kanske inga superduper-bilder, men ända.







Lite småaktiga typer hamnade på bilderna . . .
... väl hemkommen efter en smaklig fiskgratäng hamnade jag utanför lägenheten och fångade ytterligare några bilder.








På den sista bilden upptäckte jag flugan först när bilden redigerades. Upptäckter är allt kul, bara de är bra.

/ Lars


Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...