söndag 1 september 2013

Fototriss - temat är svart!

God dagens!
Nu så är vi som bekant inne i September månad, och därmed med möjlighet till nya utmaningar. Då menar jag att kameran ska ut och luftas även om det inte är sol, vind och hav. Jag toro att många ställer undan sina redskap just för att det inte alltid är sol ute, eller att temperaturen ligger på över 20 grader Celsius.
Nätterna blir mörkare och mörkare, och snart biter kvällskylan i skinnet på ett behagligt sätt. Så ut med dig, njut av tillvaron oavsett om vädret är kallt eller varm, torrt eller vått.
Nåväl, mörkret lägger sig över nejden, och då tycker jag att mina molnbilder lite bidrar till att "förhöja höststämpeln" lite grand.




Som titeln i inlägget säger så handlar det denna dag om en triss, d.v.s. tre bilder på ett tema som i detta fall är - svart!

Fler trisser i temat finner du på FOTOTRISS-SIDAN.

/ Lars

4 kommentarer:

Lotta sa...

Dramatiskt!

Gammelsmurfen sa...

!!

Jah Hollis sa...

Dramatiskt väder och riktigt svarta moln. Och snygga bilder av det hela.

Karoleen sa...

En läcker himmel du har hittat där, med både mörkt och ljusa delar. Mörka moln är både lite oroande och läckra tycker jag. För jag älskar åskväder =)

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...