fredag 25 december 2020

Anonymouse latest.

 Jag har undrat när, och var Anonymouse skulle slå till nästa gång. Nog häpnade jag lite grand när jag uppdagade att det var på min gamla arbetsplats i Malmö. 

Inne på sjukhusområdet har de lagt beslag på en liten del av en damm, där en dam sitter och filosoferar. Bar ett stenkast från Södervärn. Tydligen är deras betalda uppdrag slutfört i Lund, och har så återvänt till sin "hemstad" Malmö.

Inte enkelt att fotografera, men här ser du ett försök till det.






Ett välbesökt mål för Malmöborna så här i juletid. Ostkustens café finner du här.

En rogivande plats för caféverksamhet.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...