lördag 24 februari 2018

Dogfights and more!

I Malmö är det nära till allt. Bland annat kommer man ganska enkelt ner till Öresund, förlåt, jag kallar inte Öresund för havet, där Ribersborgsstrande stäcker sig från Limhamn in till Västra hamnen där Kockums varv låg en gång. Idag gick jag från T-bryggan in till Malmö central som mäter ungefär 5 km, eller om man räknar i antal bilder cirka 350.
En stor yta i nordöstra delen är ett eldorado för våra fyrfotade vänner hunden. I andra änden av Ribban finns också ett rastfält för hundarna. Idag hade jag turen att vara där när hundarna lekte som bäst, och kanske t.o.m. försökte hitta rangordningen i gruppen. Kul hade dom i alla fall.







/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...