söndag 27 maj 2018

Bilder jag gillar lite speciellt: 1

Den här bilden från Scaniabadet i Västra hamnen i Malmö gillar jag av en speciell anledning. Här har jag fångat hundens blick som talar om att akta dig. En annan sak är att jag tycker mig fått ett bra djup i bilden då det finns lite "suddiga" människor i bakgrunden.
Här är också en del så kallade fotografiska regler åtsidosatta, som att man inte ska klippa av ben eller huvud på folk och fä. Tycker att i just denna bild tillför det mer än tar skada att göra så.


Framöver kommer du att få se andra av mina bilder som fångat mitt eget intresse lite speciellt.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...