lördag 7 januari 2012

Jamma på

Ibland är det kul att ha med sin kamera, ibland inte. Denna gång när bilden togs för cirka 10 år sedan (tänk att det inte är längre sedan jag skaffade första digitalkameran) var jag glad att den var med. 
Den 27 april 2002 invigdes Dunkerska kulturhuset av ingen mindre än Kronprinsessan Viktoria. Visserligen blev det ingen bild på denna sköna dam utan istället på en inte ont anande musikant inne på kulturhuset.
Vidgjord i Pixlr-o-matic så de gamla skavankerna försvann och ersattes av andra ;-)



Inget ont anande som sagt ...

/ Lars



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken Cool bild!! Han ser verkligen ut att vara i sin egna lilla värld =). Tusen tack för att du kikade in hos mig. Nu jobbar jag på att min kreativitet ska hitta fram igen=). Hoppas helgen är bra!! Mvh Susanne

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...