onsdag 8 augusti 2018

Bilskroten på Kyrkö mosse!

Som du såg i förra inlägget var jag på Kyrkö mosse i måndags. Det var andra gången jag kom dit, och en del saker hade förfallit mer än jag trott. Bland annat har ett hus rasat efter att ett stort träd brakat rakt över det.
Nog om det, nu får bilderna som är redigerade i svartvitt tala för sig själv. Av 200 tagna bilder visar jag enbart några stycken.

Glöm inte att klicka på första bilden för att få upp en större bild. Klicka sedan i den uppförstorade bilden så kommer nästa bild fram.























Kameran som användes var en Canon 6D mark II med Sigma 24-105 mm 4.0 ART. En förträfflig kombination.
Efetr besöket på bilkyrkogården åkte vi vidare mot Huseby bruk några mil norrut. Men det kommer i ett annat inlägg.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...