lördag 4 augusti 2018

Tomten kom tidigt i år!

Redan den 3 augusti dök presenten upp som levererats till mig. Min nya kamera Canon 6D Mark II med ett Sigma 24-105 mm 4:0 ART kom till COOP på Karolingatan i Malmö.
Jag var på väg till stan i ett ärende när det plingade till i luren, att prylarna kommit fram. Beställdes i onsdags, så det gick snabbt. Tack för det PostNord.


Bilden är tagen med nya prylarna nere i Västra hamnen. Lite kuriosa angående Västra hamnen, på planen till höger utanför bildkanten lyssnade jag en gång på Johnny Logan, ni vet han som vunnit Eurovisionschlagern några gånger för Irland.

/ Lars

Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...