Trevlig serie från Ystad... Gäller att dokumentera,arkivera... innan allt försvinner och ersätts.
Tack!Håller med dig. Även gamla saker/platser bör fotograferas innan skopan plockar ner allt. Försökte få det lite "estetiskt" samtidigt . . .
Skicka en kommentar
En gång om året så kommer ett antal bilar av äldre modell till Ystad. En del nyare vill också vara med i leken. I år inträffade denna samli...
2 kommentarer:
Trevlig serie från Ystad... Gäller att dokumentera,arkivera... innan allt försvinner och ersätts.
Tack!
Håller med dig. Även gamla saker/platser bör fotograferas innan skopan plockar ner allt. Försökte få det lite "estetiskt" samtidigt . . .
Skicka en kommentar