Gillar dina upprepningar med variation och komposition med diagonala variationer färger etc. Gillar också att du behärskar kvadratiska formatet. Kul att hitta hit!
Tack CG för din kommentar! Det värmer och gör mig mer motiverad att fortsätta på "inslagna vägen"./ Lars
Skicka en kommentar
En gång om året så kommer ett antal bilar av äldre modell till Ystad. En del nyare vill också vara med i leken. I år inträffade denna samli...
2 kommentarer:
Gillar dina upprepningar med variation och komposition med diagonala variationer färger etc. Gillar också att du behärskar kvadratiska formatet. Kul att hitta hit!
Tack CG för din kommentar! Det värmer och gör mig mer motiverad att fortsätta på "inslagna vägen".
/ Lars
Skicka en kommentar