torsdag 15 december 2011

Gatukonst ala Baertling

Ollle Baertling är en av de konstnärer som jag gillar allra mest. Hans konst präglas ofta av olika fält där linjerna verkar gå ihop ut mot kanten, men så är det inte. Ser man riktigt noga så sammanfaller linjerna med sina spetsar UTANFÖR ramen på bilden. Sköna färgkombinationer är det oftast också ...



Nu sammanfaller inte linjerna här men man kan kanske få en liten aning om hur det kan se ut ...
... intresserad av hur Baertlings konst kan se ut, se det HÄR

/ Lars



4 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Jag kollade och jag gillar din bild bättre!!!

Ha det bra

larsfotografier sa...

Å, tack ska du ha Camilla ;-)

Anonym sa...

Baetlings konst är väldigt grafiskt trevlig...men även du i ditt sett att se bilder är grafiskt perfektion...du har varit/är en god "mentor" ;-)

larsfotografier sa...

Tack ska du ha Matts, ord som värmer ...

Kyrkö mosse del 2

 Ganska precis 9 år efter jag var på skrotplatsen första gången (3 augusti 2009), så återvände jag dit (6 augusti 2018). Första anblicken sa...