måndag 19 december 2011

Ytterligare nedslag i Lund

Vi passerade stadsparken vid besöket med. Trodde den parken var betydligt större än den visades vara. Längs ena sidan är det en enda byggarbetsplats då badet fixas till och blir riktigt stort. 
Längs hela parken finns det ett avgränsande plank som jag i min fantasi tror är ett legalt graffiti-tillhåll. De flesta målningarna var helt otroligt fint gjorda, det vill säga av konstnärer med burk.
Här nedan visar jag några avtryck från plankets bästa sida ...











Helt fantastiska i mitt tycke. Här visas de i beskärda delar p.g.a att jag inte ville ha med någon mark eller himmel/byggkranar, utan rena bilder på konstverken ...

/ Lars



Inga kommentarer:

Utmed min cykelrunda!

 Jag bor i östra Malmö och har ganska nära ut till naturen därifrån. 2 km österut kommer man över yttre ringvägen som börjar borta vid brofä...